Rowan Bay Chrysler Marina je do momenta pisanja ove recenzije najdeblja marama koju sam imala prilike da koristim. I, iznenađujuće, jedna od mekših! Kad sam čula da mi stiže marama sa neverovatnih 350 gsm očekivala sam pravo ćebence, i pripremila mišiće za vezivanje. Nisam očekivala baš da to bude i ljubav na prvi dodir.

Pun naziv marame: Rowan Bay Chrysler Marina
Sastav: 100% egipatski češljani pamuk

Veličina: 6 (4,6 m)
Širina: 70 cm
Gustina tkanja: 350 gsm
Vrsta tkanja: dvostruko tkanje

E, isto takav izraz lica sam imala i ja kad sam pročitala gramažu i način tkanja i shvatila šta mi stiže da nosim bebu M. Ona je tad bila stara svega nekoliko meseci, i još nije bila ni duplirala svoju težinu s rođenja. A plus, bio je početak leta. Pa, šta ću ja da radim sa ovom maramom?! :o

rowan bay chrysler marina

Udobnost

Kada je, međutim, paket stigao, a ja prvi put svezala još neopranu maramu, morala sam ponovo da pogledam podatke. Za tu mekoću mi je bilo prosto neverovatno da je u pitanju duplo tkanje. Duplo tkanje podrazumeva da se koriste upredene najmanje dve strune za potku i najmanje dve strune za osnovuU posebnom tekstu pisla sam više o vrstama tkanja.

Tačno je, Rowan Bay Chrysler su marame ćebenca – dekice. Debela, duplo tkana marama u kojoj možete nositi preko 12-13 kg bez ikakvih problema. Sa ovom maramom nije važno da li je svaki povez na svom mestu, da li je zgužvano i kako prelazi preko ramena. Toliko je debela da verujem da možete i da je uvrtite i bila bi opet nežna na ramenima.

rowan bay chrysler marina

Motanje u Rowan Bay Chrysler je motanje u oblak. Marama dolazi poprilično mekana, i svako naredno nošenje dodatno je slama. Iz iskustva mama početnica koje testiraju ovu maramu znam provereno da je nežna i sa početnicima.

Kroz Facebook grupe možete pratiti put ove marame kroz Srbiju #RowanBayInSerbia. Napominjem da ćete rezultate # videti samo ukoliko ste u grupama u kojima su obavljeni utisci (Rowan Bay Rabble, Nosiljke i marame za nošenje (Babywearing Srbija)).

rowan bay chrysler marina

Održavanje

Rowan Bay Chrysler Marina je tkana od 100% pamuka, i kao takvu možete je prati u mašini za veš. Budite škrti na centrifugi, neka ne prelazi 400 obrtaja u minuti (program “ručno pranje” ili “osetljivo rublje”). U teoriji je možete sušiti u mašini za sušenje, ali to ne preporučujem, jer sušilice negativno utiču na kvalitet vlakana. Najbolje je da je ostavite da se prirodno osuši u hladovini, ili dalje od izvora toplote. Možete je peglati s dosta pare.

Prilikom pranja tkanih marama obavezno koristite tečni deterdžent bez izbeljivača i omekšivača! 

Uvek savetujem da se držite preporuka proizvođača. Oni najbolje znaju koji način održavanja omogućava što duže udobno i sigurno nošenje. U tekstu Simboli za održavanje odeće pronaći ćete objašnjenje šta znače oznake na vašoj tkanoj marami, i u skladu sa napomenama pristupiti održavanju.

rowan bay chrysler marina

Ukupan utisak

Debeli, mekani oblak koji je najbolje zaobići leti (mada mislim da bi ring sling od nje bio OK i za leto, posebno za teškaše). Odlična za težu decu, čak i u jednoslojnim vezovima. Nije sklona izvlačenju niti, a boje su takve da se ne vide mrljice i fleke, pa vam sigurno može biti ona svakodnevna marama.

Naše nošenje u ovoj i ostalim Rowan Bay maramama možete pogledati na Instagramu pod oznakom #nosimeRowanBay.

Rowan Bay Chrysler Marina putuje po svetu

U avgustu 2017. godine ova marama u veličini 4 krenula je na put oko sveta. U ponedeljak, 12. februara stigla je i u naš dom, i srećna sam što sam dobila priliku da isprobam i kraću verziju svoje marame.

rowan bay chrysler marina with two rings

Razlika je, pa, razlika u veličinama 4 i 6 :). Moja bazna veličina je 6, a beba M je jedna mala besna beba koja zahteva višeslojne vezove na leđima. Priznajem, bio je izazov vezati je u ćebence, ali jednom nameštena nije imala kuda.

rowan bay chrysler marina

Ovo igranje četvorkom mi je potvrdilo utisak koji imam o Marini: odlična marama s kojom bi svako mogao biti zadovoljan.

Napomena: maramu sam dobila kao brend ambasadorka za Rowan Bay. Mišljenje iskazano u ovom tekstu nije je nastalo pod uticajem trećih osoba, nije plaćeno i ne može biti plaćeno.